Tofino, Vancouver Island (Canada) - Reisverslag uit Tofino, Canada van Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten - WaarBenJij.nu Tofino, Vancouver Island (Canada) - Reisverslag uit Tofino, Canada van Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten - WaarBenJij.nu

Tofino, Vancouver Island (Canada)

Door: Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten

Blijf op de hoogte en volg Dedmer, Christa & Niene

29 September 2012 | Canada, Tofino

Vandaag was het beter weer; fris, maar droog en af en toe scheen de zon. We hebben nog een tweede nacht geboekt bij dezelfde camping om een dag rustig aan te doen.

In de middag zijn we naar Tofino-centrum geweest en hier hebben we een tijdje rondgebanjerd. In een winkel zag Christa souvenirs die erg leken op iets wat ze van haar moeder heeft gehad uit Canada vandaan. Ook zij is in Tofino geweest en Christa kreeg het vermoeden, dat haar souvenir uit deze winkel kwam. In dezelfde winkel heeft ze een souvenir voor haar moeder gekocht. Niene heeft bij de plaatselijke speeltuin gespeeld.

Hierna zijn we naar het “Crystal Cove”-strand geweest om te wandelen. Niene had de tijd van haar leven; met kaplaarzen stampen in het water. Op een gegeven moment is ze gevallen en zat er zand aan haar handen. Huilend kwam ze aanlopen, want haar handen waren vies … deze eigenschap heeft ze van haar moeder geërfd!

Toen we terug waren bij de camper, heeft Niene een slaapje gedaan en hebben wij bij een vuurtje gezeten.

Nadat Niene weer wakker was hebben we heerlijk gegeten; aardappelen, witte bonen in tomatensaus, vissticks en een toetje. We zouden best een stukje vlees lusten, maar dit is werkelijk belachelijk prijzig.

Natuurlijk heeft Niene nog even bij de speeltuin gespeeld. Deze is op vijf meter afstand vanaf onze camperplaats, dus ideaal. Met pijn en moeite hebben we haar hiervandaan gekregen en is ze naar bed gebracht. Ze is weer de oude, alleen nog erg snotterig. Dedmer en Christa hebben bij een vuurtje gezeten en hier een spelletje gespeeld.

Op een gegeven moment werd er vuurwerk afgestoken vanaf het strand en dit konden we zien vanaf onze camperplaats.

Het is een kort en niet heel boeiend verslag, maar dit is ook weleens fijn.

Lxxfs
Dedmer, Christa & Niene!

===== ===== ===== ===== ===== ===== =====

• 30 September 2012 - 09:07

Bert En Fija :

Het blijft leuk om jullie te volgen en jullie verhalen te lezen en wat zijn de foto's weer leuk en mooi, geniet er allemaal nog maar van.... en van ons een dikke XXX

• 30 September 2012 - 16:05

Sandra,Wim,Aram En Menno:

Goed om te horen dat Niene weer een beetje is opgeknapt. Kan me voorstellen dat het niet zo leuk is met een ziek kind op reis. Geweldig koppie heeft die meid van jullie toch, hahaha.
    Jullie Nederlands sucks, maar dat hadden jullie zelf gelukkig ook al door. Ik moet soms lezen 3x wat er staat. Want vertalen engels in nederlands is niet makkelijk....Hahaha.
    Have fun!!

Dikke kus van ons 4tjes
    X

• 30 September 2012 - 18:02

Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten:

Dat van die vieze handjes ga ik, papa, haar wel afleren. hahaha

• 30 September 2012 - 22:25

M / Evelien:

Het is idd een verslag van niks, maar het is je vergeven, want de foto's van Niene maken alles goed. Heeeeeerlijk!
    XXXM

• 02 Oktober 2012 - 14:53

Tante Es:

lieve christa, Dedmer en Niene,

Ik zag de foto's al voorbijkomen op facebook, maar de verhalen er bij zijn nog leuker. Ik herken wel wat je zegt van het vertalen naar het Nederlands. Had ik ook toen ik in Indonesië zat, je moet af en toe echt nadenken over hoe je iets ook al weer moet zeggen. En als je eht soms dan na leest slaat het werkelijk nergen op, haha.

Ik ben best jaloers hoor! Wat een prachtig land is het en zo te zien en te lezen hebben jullie het alledrie erg naar jullie zin.

En Niene met dr vieze handjes, net zo'n muts als dr moeder:P

Ik ga nog even verder lezen.

geniet er van want het is voorbij voordat je het weet!
    X

Verslag uit: Canada, Tofino

Canada & Alaska (USA) 2012

# 4 september 2012
Thuis/Amsterdam (Nederland) - Vancouver, British Colombia (Canada)

# 5 t/m 12 september 2012
Alaska (USA) = Cruise "Glacier Discovery Inside Passage"
Holland America Line - "MS Volendam"
1. Vancouver, British Columbia (Canada) - 2. Inside Passage - 3. Tracy Arm, Alaska (USA) - 4. Juneau, Alaska (USA) - 5. Skagway, Alaska (USA) - 6. Glacier Bay - 7. Ketchikan, Alaska (USA) - 8. Inside Passage - 9. Vancouver, British Columbia (Canada)

# 12 september t/m 6 oktober 2012
Canada = Camperreis
1. Vancouver (British Columbia) - 2. Harrison Hot Springs (British Columbia) - 3. Hope (British Columbia) - 4. "Manning Park" (British Columbia) - 5. Osoyoos (British Columbia) - 6. Penticton (British Columbia) - 7. Kelowna (British Columbia) - 8. Revelstoke (British Columbia) - 9. "Glacier National Park", Canyon Hot Springs (British Columbia) - 10. Lake Louise (Alberta) - 11. Banff (Alberta) - 12. Canmore (Alberta) - 13. "Icefields Parkway" (Alberta) - 14. Jasper (Alberta) - 15. "Wells Gray Provincial Park", Clearwater (British Columbia) - 16. Cache Creek (British Columbia) - 17. Lillooet (British Columbia) - 18. Whistler (British Columbia) - 19. Nanaimo, Vancouver Island (British Columbia) - 20. Campbell River, Vancouver Island (British Columbia) - 21. Port Alberni, Vancouver Island (British Columbia) - 22. Ucluelet, Vancouver Island (British Columbia) - 23. Tofino, Vancouver Island (British Columbia) - 24. Parksville, Vancouver Island (British Columbia) - 25. Victoria, Vancouver Island (British Columbia) - 26. Vancouver (British Columbia)

# 6 t/m 10 oktober 2012
Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek

# 10 oktober 2012 (aankomst 11 oktober 2012)
Vancouver, British Colombia (Canada) - Amsterdam/Thuis (Nederland)

11 Oktober 2012

Home!

09 Oktober 2012

White Rock - Surrey, Vancouver (Canada)

08 Oktober 2012

07 Oktober 2012

06 Oktober 2012

Dedmer, Christa & Niene

Canada & Alaska (USA) 2012 ------------------------------------ # 4 september 2012 Thuis/Amsterdam (Nederland) - Vancouver, British Colombia (Canada) # 5 t/m 12 september 2012 Alaska (USA) = Cruise "Glacier Discovery Inside Passage" Holland America Line - "MS Volendam" # 12 september t/m 6 oktober 2012 Canada = Camperreis # 6 t/m 10 oktober 2012 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 10 oktober 2012 (aankomst 11 oktober 2012) Vancouver, British Colombia (Canada) - Thuis/Amsterdam (Nederland) ===== ===== ===== ===== ===== ===== ===== Canada 2015 ---------------- # 5 september 2015 Thuis/Amsterdam (Nederland) - Vancouver, British Colombia (Canada) # 5 t/m 12 september 2015 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 12 september t/m 3 oktober 2015 Canada = Camperreis # 3 t/m 9 oktober 2015 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 9 oktober 2015 (aankomst 10 oktober 2015) Vancouver, British Colombia (Canada) - Thuis/Amsterdam (Nederland)

Actief sinds 27 Juli 2012