Surrey, Vancouver (Canada) - Reisverslag uit Surrey, Canada van Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten - WaarBenJij.nu Surrey, Vancouver (Canada) - Reisverslag uit Surrey, Canada van Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten - WaarBenJij.nu

Door: Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten

Blijf op de hoogte en volg Dedmer, Christa & Niene

08 Oktober 2012 | Canada, Surrey

Niene liet om 06:30 uur van zich horen, waarop Dedmer haar bij Christa heeft gelegd om nog even te kroelen, maar we zijn alle drie weer in slaap gevallen. Toen Christa om 08:30 uur uit bed ging, werden Dedmer en Niene ook weer wakker.

Na opfrissen en een ontbijt zijn we met Jennifer, Brett en Aeva naar “Stanley Park” gegaan; een ontzettend groot en mooi park aan het water bij Vancouver. Het lijkt een eiland. Robbert, Hannah en Gaby zijn ook hier naartoe gekomen. Kathy ging niet mee, omdat ze niet lang kan wandelen, vanwege haar rug en heupen. We hebben een tijdje gewandeld, waarna we naar het “Vancouver Aquarium” zijn gegaan. Dit is gelegen in “Stanley Park”. Hier zijn we een aantal uur geweest en hebben veel moois en leuks gezien. Jennifer en Brett hebben een leuk shirtje cadeau gegeven aan Niene.

Hierna zijn we naar “Prospect Point” gegaan; een locatie in “Stanley Park”, vanwaar men Vancouver, de “Lions Gate Bridge”, bergen en oceaan kan zien. Plots lieten een moeder-wasbeer en haar jong zich zien en hier hebben we van genoten.

Vervolgens zijn we naar “Cypress Mountain” gegaan. Hier is een prachtig uitzicht over Vancouver en hebben we de zonsondergang gezien.

Bij het huis van Jennifer hebben we gegeten, gekletst en foto’s van elkaars vakanties bekeken, waarna we naar bed zijn gegaan. It was a wonderful day!

Dedmer en Brett moeten morgen vroeg op, want samen met Robbert gaan ze motorrijden. Brett heeft een eigen motor, maar Dedmer en Robbert gaan deze huren. Jennifer, Aeva, Christa en Niene gaan naar een boerderij, vlakbij het huis van Jennifer. Hier is voor kinderen van alles te doen en heeft nu het thema “Halloween”. Niene en Aeva zijn dikke vriendinnen en doen het fantastisch samen.

Met een deel van de familie zal morgen de dag worden afgesloten met een barbecue, want het is onze laatste avond in Canada … snik!

Lxxfs
Dedmer, Christa & Niene!

===== ===== ===== ===== ===== ===== =====

• 09 Oktober 2012 - 10:52

Debby:

Ongelooflijk wat is t hard gegaan!!!
    Geniet van je laatste dag!!!
    And send everybody my love ♥
    Tot snel lieverds, en alvast een heeeeeele fijne vlucht!!!

Xxx

• 09 Oktober 2012 - 13:39

Jan En Cobi:

Jeetje wat is de tijd omgevlogen, geniet van jullie laatste avond in Canada.
    Wij wensen jullie een goede terugreis maar jullie nemen een pak aan herinneringen en heeeeeeeeel veel foto's mee naar huis.

Liefs van ons XXXX

• 09 Oktober 2012 - 13:56

Bert En Fija:

Het is voor jullie een reis vol herinneringen straks, geniet nu nog van het samen met elkaar zijn, maar hier in ons eigen kikkerlandje zijn ook opa's en oma's die heel bij zijn om jullie weer in hun armen te kunnen sluiten dus een goede vlucht en welkom thuis! xxx

• 09 Oktober 2012 - 17:14

C&A:

Wat een prachtige foto's weer aan het eind van.een prachtige.reis
    Afscheid nemen zal heel moeilijk zijn
    Doe vooral iedereen onze groeten heel veel liefs en knuffels een hele goede reis en tot snel XXXX

• 09 Oktober 2012 - 19:24

OMA:

Dag lieverds. Het zit er bijna op. Ik heb genoten van al jullie verslagen en de fantastische foto's daarbij. Het was natuurlijk smullen om alle familie weer bij elkaar te zien met jullie daarbij. Het zal moeilijk worden om weer afscheid te moeten nemen. Maar jullie nemen wel een schat aan herinneringen mee naar huis.
    Ik wens jullie een heel voorspoedige vlucht terug naar huis in Nederland. En als je nog de gelegenheid hebt groetjes en een knuffel van mij aan iedereen. Tot spoedig ziens.

Verslag uit: Canada, Surrey

Canada & Alaska (USA) 2012

# 4 september 2012
Thuis/Amsterdam (Nederland) - Vancouver, British Colombia (Canada)

# 5 t/m 12 september 2012
Alaska (USA) = Cruise "Glacier Discovery Inside Passage"
Holland America Line - "MS Volendam"
1. Vancouver, British Columbia (Canada) - 2. Inside Passage - 3. Tracy Arm, Alaska (USA) - 4. Juneau, Alaska (USA) - 5. Skagway, Alaska (USA) - 6. Glacier Bay - 7. Ketchikan, Alaska (USA) - 8. Inside Passage - 9. Vancouver, British Columbia (Canada)

# 12 september t/m 6 oktober 2012
Canada = Camperreis
1. Vancouver (British Columbia) - 2. Harrison Hot Springs (British Columbia) - 3. Hope (British Columbia) - 4. "Manning Park" (British Columbia) - 5. Osoyoos (British Columbia) - 6. Penticton (British Columbia) - 7. Kelowna (British Columbia) - 8. Revelstoke (British Columbia) - 9. "Glacier National Park", Canyon Hot Springs (British Columbia) - 10. Lake Louise (Alberta) - 11. Banff (Alberta) - 12. Canmore (Alberta) - 13. "Icefields Parkway" (Alberta) - 14. Jasper (Alberta) - 15. "Wells Gray Provincial Park", Clearwater (British Columbia) - 16. Cache Creek (British Columbia) - 17. Lillooet (British Columbia) - 18. Whistler (British Columbia) - 19. Nanaimo, Vancouver Island (British Columbia) - 20. Campbell River, Vancouver Island (British Columbia) - 21. Port Alberni, Vancouver Island (British Columbia) - 22. Ucluelet, Vancouver Island (British Columbia) - 23. Tofino, Vancouver Island (British Columbia) - 24. Parksville, Vancouver Island (British Columbia) - 25. Victoria, Vancouver Island (British Columbia) - 26. Vancouver (British Columbia)

# 6 t/m 10 oktober 2012
Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek

# 10 oktober 2012 (aankomst 11 oktober 2012)
Vancouver, British Colombia (Canada) - Amsterdam/Thuis (Nederland)

11 Oktober 2012

Home!

09 Oktober 2012

White Rock - Surrey, Vancouver (Canada)

08 Oktober 2012

07 Oktober 2012

06 Oktober 2012

Dedmer, Christa & Niene

Canada & Alaska (USA) 2012 ------------------------------------ # 4 september 2012 Thuis/Amsterdam (Nederland) - Vancouver, British Colombia (Canada) # 5 t/m 12 september 2012 Alaska (USA) = Cruise "Glacier Discovery Inside Passage" Holland America Line - "MS Volendam" # 12 september t/m 6 oktober 2012 Canada = Camperreis # 6 t/m 10 oktober 2012 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 10 oktober 2012 (aankomst 11 oktober 2012) Vancouver, British Colombia (Canada) - Thuis/Amsterdam (Nederland) ===== ===== ===== ===== ===== ===== ===== Canada 2015 ---------------- # 5 september 2015 Thuis/Amsterdam (Nederland) - Vancouver, British Colombia (Canada) # 5 t/m 12 september 2015 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 12 september t/m 3 oktober 2015 Canada = Camperreis # 3 t/m 9 oktober 2015 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 9 oktober 2015 (aankomst 10 oktober 2015) Vancouver, British Colombia (Canada) - Thuis/Amsterdam (Nederland)

Actief sinds 27 Juli 2012