Surrey, Vancouver (Canada) - Reisverslag uit Surrey, Canada van Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten - WaarBenJij.nu Surrey, Vancouver (Canada) - Reisverslag uit Surrey, Canada van Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten - WaarBenJij.nu

Door: Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten

Blijf op de hoogte en volg Dedmer, Christa & Niene

12 September 2012 | Canada, Surrey

Om 06:30 uur stond de wekker, zodat we rustig aan konden doen, voordat we van boord zouden gaan. We hebben nog een allerlaatste keer door en over het schip gewandeld. Om 09:00 uur zijn we van boord gegaan. Het was druk bij de douane, dus het duurde even voordat we deze waren gepasseerd. Hierna hebben we de bagage gehaald. Jennifer stond ons op te wachten. Ze had er twee uur over gedaan om ons te kunnen halen in verband met de ochtendspits. Het was fijn om elkaar weer te zien. Jennifer had Aeva verteld, dat ze Niene ging halen om bij hun te logeren en deze reageerde stuiterend!

Inmiddels waren de collega/vrienden van ons ook in Vancouver en hebben we elkaar ontmoet. Dedmer heeft zijn portemonnee! Met hun en Jennifer hebben we gedronken en gegeten bij “Starbucks”. Het was raar, maar ook erg leuk, om elkaar te ontmoeten aan de andere kant van de wereld. Vanaf vandaag gaan zij de cruise beleven die wij afgelopen week hebben beleefd, dus we hebben ze het één en ander verteld. Als ze weer terug zijn in Vancouver gaan ze ook een camperreis doen. We willen proberen elkaar te ontmoeten tijdens onze camperreizen.

Jennifer heeft ons naar de campermaatschappij gebracht om de camper te halen. De camper is groot en mooi. Het duurde lang voordat het één en ander was uitgelegd, maar uiteindelijk zijn we met de camper naar het huis van Jennifer gereden. Vanaf het moment, dat Niene en Aeva elkaar zagen hebben ze samen gespeeld.

Bruce; een familievriend, is ook naar het huis van Jennifer gekomen. Dedmer heeft hem eerder ontmoet toen hij in 2003 in Canada was. Ze hebben herinneringen opgehaald. Het is een lieve man, die het dierbaar vond om Christa en Niene te ontmoeten en hij hoopt ons nog eens te zien tijdens ons verblijf in Canada.

We hebben boodschappen gedaan bij “Walmart”. We vinden de prijzen tegenvallen, omdat we hadden verwacht, dat het vergelijkbaar is met Nederland, maar het is duurder in Canada. Jennifer was zo lief om onze “vuile” spullen te wassen. Toen Niene en Aeva naar bed waren, hebben we gekletst met Jennifer en Brett.

Bij het huis van Jennifer hebben we internet, dus morgen proberen we foto’s te plaatsen. Morgen gaat ook de camperreis beginnen en we weten niet wanneer we weer internet hebben, dus afwachten…

We hebben in ieder geval één beer gezien; Jennifer heeft een hele grote “je-weet-wel-kater” en hij heet “Bear”!

Lxxfs
Dedmer, Christa & Niene!

===== ===== ===== ===== ===== ===== =====

• 13 September 2012 - 22:16

Bert En Fija:

En dan nu....... eerst lekker slapen en dan op naar jullie camper vervolgreis. Wij volgen het weer...xxx

• 13 September 2012 - 22:49

Jesajojo:

We genieten erg van jullie verhalen! Erg leuk om te lezen hoe het daar is.
    Heel veel plezier met jullie camper reis!
    Enne.... reis voorzichtig.

X

• 14 September 2012 - 09:49

Daddy:

Hartverwarmend om te lezen hoe jullie daar worden ontvangen.

Chris: Niet te veel aan het geld denken hoor! Genieten van alles wat je overkomt is veel belangrijker!

En nu op avontuur!

Rij voorzichtig en geniet van alle moois dat je tegen gaat komen.

Een dikke knuffel voor jullie alledrie

xxx Daddy

• 14 September 2012 - 12:08

Niels, Syl, Bram En Iris:

Het klinkt allemaal erg leuk en mooi, we kunnen niet wachten op de foto's.

pas op voor de Bear :-)

• 14 September 2012 - 12:18

Albert En Carla:

Helo sweatharts,

Wat genieten jullie, helemaal geweldig. Enig dat jullie Bruce hebben ontmoet, dat is inderdaad een hele fijne vent. Als jullie hem weer zien doe hem dan vooral de groeten van ons, en vraag waar die blijft hij had beloofd te komen. Hebben jullie al enig idee wanneer jullie de kant van ome Nick gaan zien ? Eerst maar eens even heerlijk met de camper erop uit. Doe vooral voorzichtig een hele dikke knuffel van ons ook voor Jennifer en Robert en aanhang. Wij zitten nog in Zuid frankrijk in de buurt van Nimes en hebben het ook heerlijk dikke kus van C & A

Verslag uit: Canada, Surrey

Canada & Alaska (USA) 2012

# 4 september 2012
Thuis/Amsterdam (Nederland) - Vancouver, British Colombia (Canada)

# 5 t/m 12 september 2012
Alaska (USA) = Cruise "Glacier Discovery Inside Passage"
Holland America Line - "MS Volendam"
1. Vancouver, British Columbia (Canada) - 2. Inside Passage - 3. Tracy Arm, Alaska (USA) - 4. Juneau, Alaska (USA) - 5. Skagway, Alaska (USA) - 6. Glacier Bay - 7. Ketchikan, Alaska (USA) - 8. Inside Passage - 9. Vancouver, British Columbia (Canada)

# 12 september t/m 6 oktober 2012
Canada = Camperreis
1. Vancouver (British Columbia) - 2. Harrison Hot Springs (British Columbia) - 3. Hope (British Columbia) - 4. "Manning Park" (British Columbia) - 5. Osoyoos (British Columbia) - 6. Penticton (British Columbia) - 7. Kelowna (British Columbia) - 8. Revelstoke (British Columbia) - 9. "Glacier National Park", Canyon Hot Springs (British Columbia) - 10. Lake Louise (Alberta) - 11. Banff (Alberta) - 12. Canmore (Alberta) - 13. "Icefields Parkway" (Alberta) - 14. Jasper (Alberta) - 15. "Wells Gray Provincial Park", Clearwater (British Columbia) - 16. Cache Creek (British Columbia) - 17. Lillooet (British Columbia) - 18. Whistler (British Columbia) - 19. Nanaimo, Vancouver Island (British Columbia) - 20. Campbell River, Vancouver Island (British Columbia) - 21. Port Alberni, Vancouver Island (British Columbia) - 22. Ucluelet, Vancouver Island (British Columbia) - 23. Tofino, Vancouver Island (British Columbia) - 24. Parksville, Vancouver Island (British Columbia) - 25. Victoria, Vancouver Island (British Columbia) - 26. Vancouver (British Columbia)

# 6 t/m 10 oktober 2012
Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek

# 10 oktober 2012 (aankomst 11 oktober 2012)
Vancouver, British Colombia (Canada) - Amsterdam/Thuis (Nederland)

11 Oktober 2012

Home!

09 Oktober 2012

White Rock - Surrey, Vancouver (Canada)

08 Oktober 2012

07 Oktober 2012

06 Oktober 2012

Dedmer, Christa & Niene

Canada & Alaska (USA) 2012 ------------------------------------ # 4 september 2012 Thuis/Amsterdam (Nederland) - Vancouver, British Colombia (Canada) # 5 t/m 12 september 2012 Alaska (USA) = Cruise "Glacier Discovery Inside Passage" Holland America Line - "MS Volendam" # 12 september t/m 6 oktober 2012 Canada = Camperreis # 6 t/m 10 oktober 2012 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 10 oktober 2012 (aankomst 11 oktober 2012) Vancouver, British Colombia (Canada) - Thuis/Amsterdam (Nederland) ===== ===== ===== ===== ===== ===== ===== Canada 2015 ---------------- # 5 september 2015 Thuis/Amsterdam (Nederland) - Vancouver, British Colombia (Canada) # 5 t/m 12 september 2015 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 12 september t/m 3 oktober 2015 Canada = Camperreis # 3 t/m 9 oktober 2015 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 9 oktober 2015 (aankomst 10 oktober 2015) Vancouver, British Colombia (Canada) - Thuis/Amsterdam (Nederland)

Actief sinds 27 Juli 2012