Surrey, Vancouver (Canada) - Reisverslag uit Surrey, Canada van Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten - WaarBenJij.nu Surrey, Vancouver (Canada) - Reisverslag uit Surrey, Canada van Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten - WaarBenJij.nu

Door: Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten

Blijf op de hoogte en volg Dedmer, Christa & Niene

05 Oktober 2012 | Canada, Surrey

KOUD!!! We zijn zo verwend bij ome Nick en tante Tina, dat een nacht in de camper best koud was. Het was de laatste nacht hierin en dit is aan de ene kant best jammer, maar aan de andere kant is het goed zo.

We hebben nog even tijd doorgebracht met onze collega/vrienden en daarna werd het echt tijd om afscheid te nemen. Ze gingen de camper terugbrengen, waarna ze terug naar Nederland zijn gegaan. Het was echt ontzettend leuk om elkaar te ontmoeten tijdens onze vakanties.

Elke keer als we een camping verlieten maakten we een foto van onze camperplaats en van de allerlaatste vandaag zijn we het vergeten. We zijn naar het huis van Jennifer gereden, waar we de camper hebben leeggehaald en schoongemaakt. Spullen pakken is toch wel het minst leuke van een vakantie.

Totdat we teruggaan naar Nederland verblijven we bij Jennifer, waar we een eigen kamer en badkamer hebben. Ze heeft een lijstje gemaakt met dingen die we nog kunnen gaan doen, voordat we teruggaan naar Nederland. Het zullen volle en drukke dagen worden, maar we willen de tijd hier goed gebruiken en uitrusten kunnen we in Nederland.

‘s-Avonds kwamen Robbert en zijn dochter Gaby op visite. Gaby was nog een baby toen Dedmer er was in 2003. We hebben pizza gegeten en ontzettend gezellig gekletst. Het zijn zulke waardevolle momenten.

Dit is de eerste dag, dat er geen foto’s zijn gemaakt, maar er is er wel één bij dit verslag geplaatst.

Morgen gaan we de camper terugbrengen, naar een Disneystore, zodat we misschien onze verzamelingen kunnen aanvullen, een ijshockeywedstrijd van Robbert bekijken en dineren in een restaurant met tante Mia, haar vriend Bob, Robbert, zijn vrouw Kathy, Hannah, Gaby, Kathy’s zoon Tyson, zijn vrouw Taryn, hun babydochter Ilyana, Jennifer en Aeva. Brett kan er niet bij zijn, omdat hij moet werken. Misschien gaan we nog naar White Rock. Hier kan je mooi wandelen en een zwager van Christa’s moeder woont hier, dus misschien kunnen we hem ontmoeten.

Lxxfs
Dedmer, Christa & Niene!

===== ===== ===== ===== ===== ===== =====

• 06 Oktober 2012 - 20:22

Bert En Fija:

Geniet nog lekker van jullie laatste paar dagen, het was heel leuk om jullie te volgen en bij ons kwamen ook herrinneringen boven en hadden wij het er samen weer over van onze tijd dat wij in Canada waren. Geniet nog even en voor straks een goede reis terug en welkom thuis in ons koude kikkerlandje.XXX

• 08 Oktober 2012 - 10:41

M / Evelien:

Brrrr, wat een enge brug. Daar zou ik niet overheen gedurfd hebben. En dat Niene er losloopt; bij het zien alleen al krijg ik een wee gevoel in mijn maag en staat het zweet in mijn handen. Maar wat schitterend ook.
    En die uil, prachtig.

Leuk om een foto van Jennifer te zien. Haar naam hoor ik al maanden (en die van anderen). Leuk om gezichten te zien. Maken jullie nog een groepsfoto?

Ik heb Bert en Frans nog naar de site gevraagd van Bernice. Je weet wel, van die sjaaltjes / colletjes voor op de motor. Ze had destijds een winkel, heeft die opgedoekt en is online vanuit huis gaan werken, maar nou hoorde ik van Bert dat ze dat werk niet meer doet. Misschien weet zij wel waar ze nog te verkrijgen zijn. Ze woont 2 minuten lopen bij hen vandaan.

Geniet nog van Vancouver en omgeving, en van de mensen om jullie heen. Ik ken hen niet, maar ben hun een beetje gaan leren kennen door jullie verhalen (hun / hen; ik weet me aardig uit te drukken, maar hiermee zit ik altijd in de knoop). Doe hen de hartelijke groeten. Mochten ze ooit in Nederland zijn, zijn ze ook bij ons van harte van welkom.
    Liefs van ons XXXM

Verslag uit: Canada, Surrey

Canada & Alaska (USA) 2012

# 4 september 2012
Thuis/Amsterdam (Nederland) - Vancouver, British Colombia (Canada)

# 5 t/m 12 september 2012
Alaska (USA) = Cruise "Glacier Discovery Inside Passage"
Holland America Line - "MS Volendam"
1. Vancouver, British Columbia (Canada) - 2. Inside Passage - 3. Tracy Arm, Alaska (USA) - 4. Juneau, Alaska (USA) - 5. Skagway, Alaska (USA) - 6. Glacier Bay - 7. Ketchikan, Alaska (USA) - 8. Inside Passage - 9. Vancouver, British Columbia (Canada)

# 12 september t/m 6 oktober 2012
Canada = Camperreis
1. Vancouver (British Columbia) - 2. Harrison Hot Springs (British Columbia) - 3. Hope (British Columbia) - 4. "Manning Park" (British Columbia) - 5. Osoyoos (British Columbia) - 6. Penticton (British Columbia) - 7. Kelowna (British Columbia) - 8. Revelstoke (British Columbia) - 9. "Glacier National Park", Canyon Hot Springs (British Columbia) - 10. Lake Louise (Alberta) - 11. Banff (Alberta) - 12. Canmore (Alberta) - 13. "Icefields Parkway" (Alberta) - 14. Jasper (Alberta) - 15. "Wells Gray Provincial Park", Clearwater (British Columbia) - 16. Cache Creek (British Columbia) - 17. Lillooet (British Columbia) - 18. Whistler (British Columbia) - 19. Nanaimo, Vancouver Island (British Columbia) - 20. Campbell River, Vancouver Island (British Columbia) - 21. Port Alberni, Vancouver Island (British Columbia) - 22. Ucluelet, Vancouver Island (British Columbia) - 23. Tofino, Vancouver Island (British Columbia) - 24. Parksville, Vancouver Island (British Columbia) - 25. Victoria, Vancouver Island (British Columbia) - 26. Vancouver (British Columbia)

# 6 t/m 10 oktober 2012
Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek

# 10 oktober 2012 (aankomst 11 oktober 2012)
Vancouver, British Colombia (Canada) - Amsterdam/Thuis (Nederland)

11 Oktober 2012

Home!

09 Oktober 2012

White Rock - Surrey, Vancouver (Canada)

08 Oktober 2012

07 Oktober 2012

06 Oktober 2012

Dedmer, Christa & Niene

Canada & Alaska (USA) 2012 ------------------------------------ # 4 september 2012 Thuis/Amsterdam (Nederland) - Vancouver, British Colombia (Canada) # 5 t/m 12 september 2012 Alaska (USA) = Cruise "Glacier Discovery Inside Passage" Holland America Line - "MS Volendam" # 12 september t/m 6 oktober 2012 Canada = Camperreis # 6 t/m 10 oktober 2012 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 10 oktober 2012 (aankomst 11 oktober 2012) Vancouver, British Colombia (Canada) - Thuis/Amsterdam (Nederland) ===== ===== ===== ===== ===== ===== ===== Canada 2015 ---------------- # 5 september 2015 Thuis/Amsterdam (Nederland) - Vancouver, British Colombia (Canada) # 5 t/m 12 september 2015 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 12 september t/m 3 oktober 2015 Canada = Camperreis # 3 t/m 9 oktober 2015 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 9 oktober 2015 (aankomst 10 oktober 2015) Vancouver, British Colombia (Canada) - Thuis/Amsterdam (Nederland)

Actief sinds 27 Juli 2012