Voorbereidingen - Reisverslag uit Hoogblokland, Nederland van Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Hoogblokland, Nederland van Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten

Blijf op de hoogte en volg Dedmer, Christa & Niene

28 Augustus 2015 | Nederland, Hoogblokland

WOOHOO ... de tickets zijn binnen! Nu begint het echt werkelijkheid te worden en op te schieten.

Het begint nu wel te kriebelen en gelukkig valt de stress nog mee. De route is in grote lijnen uitgestippeld, Christa is bezig met regelen, kopen, spullen pakken, etc... en Dedmer is zich psychisch aan het voorbereiden op het vliegen, terwijl Niene er juist naar uitkijkt, want ze heeft cadeautjes in haar speeltas zien zitten. Ook heeft ze al besloten waar ze in de camper gaat slapen; op het bovenbed en de gordijntjes moeten dicht ... lekker knus.

We gaan wederom een schitterend stukje van de wereld beleven. De familie in Canada is 'excited' en kan niet wachten om ons te zien.

We hebben er lang naar uitgekeken en nu is het bijna zover … nog 8 dagen!

Lxxfs
Dedmer, Christa & Niene!

===== ===== ===== ===== ===== ===== =====

• 29 Augustus 2015 - 11:49

Sandra:

Bijna...!Oooo wat ben ik jaloers! Gelukkig kan ik weer beetje meegenieten :-)
    Dikke kus

• 29 Augustus 2015 - 19:44

Bert En Fija:

We gaan met jullie weer mee reizen!!! Super wat zal het genieten zijn!!!!

• 30 Augustus 2015 - 16:31

Jan En Cobi:

Het gaat steeds dichterbij komen nog even dan zijn jullie weg.
    Wat zullen jullie weer veel gaan zien en beleven en wij........wij mogen en klein stukje met jullie mee.
    Geniet van jullie reis en maak veel foto's
    Veel liefs van ons xxxc

• 02 September 2015 - 11:29

Bert En Ans:

Ja, nu gaat het snel. Wij weten uit ervaring wat er bij komt kijken voor dat je vertrekt. Maar ook dat is leuk want je bent al met de vakantie bezig.Wij LEZEN met jullie mee. Doe onze familie de hartelijke groeten van ons en geef ze een dikke knuffel.Alvast een heel goede reis en geniet van alles.
    Groetjes van ons Bert en Ans

• 02 September 2015 - 16:59

Oma Van Kooten:

Ik ben heel erg jaloers! Hoewel, dat mag ik eigenlijk niet zijn want ik ben er afgelopen november nog geweest. Maar toch .....
    Ik weet zeker dat jullie veel foto's gaan maken en aan de hand daarvan reis ik toch weer een beetje mee.
    Geniet met volle teugen van deze geweldige trip en geef al mijn familieleden een dikke kus
    Oma en Omi 020

Dedmer, Christa & Niene

Canada & Alaska (USA) 2012 ------------------------------------ # 4 september 2012 Thuis/Amsterdam (Nederland) - Vancouver, British Colombia (Canada) # 5 t/m 12 september 2012 Alaska (USA) = Cruise "Glacier Discovery Inside Passage" Holland America Line - "MS Volendam" # 12 september t/m 6 oktober 2012 Canada = Camperreis # 6 t/m 10 oktober 2012 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 10 oktober 2012 (aankomst 11 oktober 2012) Vancouver, British Colombia (Canada) - Thuis/Amsterdam (Nederland) ===== ===== ===== ===== ===== ===== ===== Canada 2015 ---------------- # 5 september 2015 Thuis/Amsterdam (Nederland) - Vancouver, British Colombia (Canada) # 5 t/m 12 september 2015 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 12 september t/m 3 oktober 2015 Canada = Camperreis # 3 t/m 9 oktober 2015 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 9 oktober 2015 (aankomst 10 oktober 2015) Vancouver, British Colombia (Canada) - Thuis/Amsterdam (Nederland)

Actief sinds 27 Juli 2012