Tofino, Vancouver Island BC - Reisverslag uit Tofino, Canada van Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten - WaarBenJij.nu Tofino, Vancouver Island BC - Reisverslag uit Tofino, Canada van Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten - WaarBenJij.nu

Tofino, Vancouver Island BC

Door: Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten

Blijf op de hoogte en volg Dedmer, Christa & Niene

24 September 2015 | Canada, Tofino

Tot halverweg de middag heeft het geregend, waarna het droog werd ... en bleef. Niene deerde het niet; regenpak aan en naar de speeltuin. Wij hebben ons tot die tijd vermaakt met luieren, lezen, spelletjes spelen en films kijken.

We hebben een korte strandwandeling gemaakt. Niene vond het geweldig; laat haar maar banjeren en dingetjes zoeken. Tofino BC (British Colombia) staat bekend om de mooie stranden en is erg geliefd bij surfers.

Gelukkig konden we buiten eten en een kampvuurtje maken. Richard had Indisch gekookt, dus het was een zeer culinaire campingmaaltijd.

Lxxfs
Dedmer, Christa & Niene!

===== ===== ===== ===== ===== ===== =====

Dedmer, Christa & Niene

Canada & Alaska (USA) 2012 ------------------------------------ # 4 september 2012 Thuis/Amsterdam (Nederland) - Vancouver, British Colombia (Canada) # 5 t/m 12 september 2012 Alaska (USA) = Cruise "Glacier Discovery Inside Passage" Holland America Line - "MS Volendam" # 12 september t/m 6 oktober 2012 Canada = Camperreis # 6 t/m 10 oktober 2012 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 10 oktober 2012 (aankomst 11 oktober 2012) Vancouver, British Colombia (Canada) - Thuis/Amsterdam (Nederland) ===== ===== ===== ===== ===== ===== ===== Canada 2015 ---------------- # 5 september 2015 Thuis/Amsterdam (Nederland) - Vancouver, British Colombia (Canada) # 5 t/m 12 september 2015 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 12 september t/m 3 oktober 2015 Canada = Camperreis # 3 t/m 9 oktober 2015 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 9 oktober 2015 (aankomst 10 oktober 2015) Vancouver, British Colombia (Canada) - Thuis/Amsterdam (Nederland)

Actief sinds 27 Juli 2012