We are going back! - Reisverslag uit Hoogblokland, Nederland van Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten - WaarBenJij.nu We are going back! - Reisverslag uit Hoogblokland, Nederland van Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten - WaarBenJij.nu

We are going back!

Door: Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten

Blijf op de hoogte en volg Dedmer, Christa & Niene

14 Juli 2015 | Nederland, Hoogblokland

11 oktober 2012 schreven we ons laatste verslag, van onze vijfweekse reis door Canada & Alaska (USA). Hierin schreven we, dat we ooit terug zouden gaan naar Canada. Dit zou sneller zijn dan toen gedacht. Van 5 september tot en met 10 oktober 2015 gaan we voor vijf weken naar Canada. Van deze vijf weken gaan we twee weken met familie aldaar doorbrengen en drie weken met een camper reizen. We zullen wederom bij een nicht van Dedmer, in Surrey BC (British Colombia), verblijven; Jennifer, haar man Brett en hun twee dochters Aeva en Sidney. We zullen voornamelijk door West-Canada en op Vancouver Island BC gaan reizen. Op Vancouver Island woont ook familie van Dedmer, dus ook deze zullen we gaan bezoeken.

We kunnen niet wachten om de familie weer te zien. Het zal wederom een waardevolle en gedenkwaardige reis gaan worden.

Deze keer gaan we niet met z'n drieën, maar met z'n vijven. Christa's moeder Evelien en haar vriend Richard gaan ook mee. Ook Richard heeft familie in Canada wonen en deze wonen in White Rock BC, op ongeveer een halfuur rijden van Surrey ... zo'n groot land en toch zo dichtbij.

Christa heeft nu minder stress met de voorbereidingen dan voor de reis van 2012. Veel dingen zijn niet nieuw meer en hoeven niet meer uitgezocht te worden.

Dedmer heeft een lotgenoot voor wat betreft zijn vliegangst. Ook Evelien heeft hier last van. Hij gaat zijn uiterste best doen om deze keer zijn portemonnee niet te vergeten, aangezien nu niemand ons na komt vliegen om deze te geven.

In 2012 had Niene geen benul van alle voorbereidingen en wat haar te wachten stond, maar nu vraagt ze regelmatig wanneer we naar Aeva gaan. Voor haar verjaardag heeft ze een camper van Playmobil gekregen en speelt regelmatig wat we gaan doen.

Bij deze een klein voorproefje van onze reis. Hopelijk reizen jullie met ons mee en vinden jullie het leuk om de verslagen te lezen en foto's te zien. We zouden het erg leuk vinden als jullie eens een reactie plaatsen.

We tellen af naar ons volgend avontuur ... nog 53 dagen!

Lxxfs
Dedmer, Christa & Niene!

===== ===== ===== ===== ===== ===== =====

• 15 Juli 2015 - 08:31

Geart Jan:

Dat zijn de betere acties!!! Succes met de voorbereidingen, en vooral de voorpret!

• 15 Juli 2015 - 09:39

Nathalie:

Kan ik mee in je koffer

• 15 Juli 2015 - 09:46

Carla:

We gaan jullie natuurlijk missen als een gek. Maar weten uit eigen ervaring dat dit de onvergetelijke reizen zijn. Heel veel plezier en daarna gewoon weer veilig naar huis komen.

• 15 Juli 2015 - 12:27

Evelien:

Ook wij kunnen niet wachten hoewel er nog het nodige te doen is vooraf, zowel thuis als op het werk. Maar als dat klaar is, ja dan..........we kijken er nog meer uit dan de andere keren. Ja, ook wij zijn eerder geweest. Wat een rijkdom he? Maar deze keer is zeer speciaal, met je kinderen en kleinkind mee, alle tijd met elkaar en familie doorbrengen. Dat is meer dan een cadeautje!!
    Bert en Frans (onze broer en zwager) hebben we nu 7 jaar niet gezien. We zien er erg naar uit weer bij hun te zijn. Hebben een hoop te bepraten, want inmiddels leven de oudste zus en broer van Richard en Bert niet meer. We zullen veel herinneringen ophalen en nieuwe maken.
    Nog 51 nachtjes...............

Dedmer, Christa & Niene

Canada & Alaska (USA) 2012 ------------------------------------ # 4 september 2012 Thuis/Amsterdam (Nederland) - Vancouver, British Colombia (Canada) # 5 t/m 12 september 2012 Alaska (USA) = Cruise "Glacier Discovery Inside Passage" Holland America Line - "MS Volendam" # 12 september t/m 6 oktober 2012 Canada = Camperreis # 6 t/m 10 oktober 2012 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 10 oktober 2012 (aankomst 11 oktober 2012) Vancouver, British Colombia (Canada) - Thuis/Amsterdam (Nederland) ===== ===== ===== ===== ===== ===== ===== Canada 2015 ---------------- # 5 september 2015 Thuis/Amsterdam (Nederland) - Vancouver, British Colombia (Canada) # 5 t/m 12 september 2015 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 12 september t/m 3 oktober 2015 Canada = Camperreis # 3 t/m 9 oktober 2015 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 9 oktober 2015 (aankomst 10 oktober 2015) Vancouver, British Colombia (Canada) - Thuis/Amsterdam (Nederland)

Actief sinds 27 Juli 2012