Victoria - North Saanich, Vancouver Island BC - Reisverslag uit North Saanich, Canada van Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten - WaarBenJij.nu Victoria - North Saanich, Vancouver Island BC - Reisverslag uit North Saanich, Canada van Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten - WaarBenJij.nu

Victoria - North Saanich, Vancouver Island BC

Door: Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten

Blijf op de hoogte en volg Dedmer, Christa & Niene

14 September 2015 | Canada, North Saanich

We hadden allemaal goed geslapen en gezien het weer beloofde het een zonnige dag te worden. Richard had voor het ontbijt gezorgd; pannenkoeken met Maple Syrup.

Daar we dichtbij het huis van uncle Nick en aunt Tina waren zijn we eerst hierlangs gereden ... ze waren niet thuis! We hebben buren gevraagd of we naar uncle Nick mochten bellen, maar deze nam zijn telefoon niet op, dus hebben we de voicemail ingesproken.

Daar uncle Nick en aunt Tina niet thuis waren zijn we naar Victoria-Downtown BC (British Colombia) gegaan. Hier hebben we door 'Old Town' gewandeld, waar gebouwen uit de Victoriaanse tijd staan. Het parlementsgebouw is prachtig.

Barry, een schoonzoon van uncle Nick en aunt Tina, getrouwd met hun dochter Francis, werkt bij de 'Victoria Harbour Ferry'. Dit zijn kleine bootjes die over het water bij Victoria varen, begeleidt door een kapitein/gids. We zijn naar het hoofdkantoor gelopen, maar deze bleek te zijn verhuisd. Hierop hebben we met zo'n bootje gevaren en Victoria vanaf het water gezien. De kapitein/gids vertelde leuke en interessante dingen over Victoria en de omgeving. Bij 'Fisherman's Warf' zijn we uitgestapt. Dit is een kleine vismarkt met woonboten. Hier hebben we heerlijk in het zonnetje gegeten. Af en toe kwam er een zeehond met z'n koppie boven water.

Hierna zijn we naar het nieuwe hoofdkantoor van de 'Victoria Harbour Ferry' gelopen, maar Barry bleek niet aanwezig te zijn.

Met de campers hebben we nog een rondje sightseeing door Victoria gereden.

We maken veel minder foto's, omdat we dit in 2012 al hebben gedaan.

We hebben nog een poging gewaagd door naar het huis van uncle Nick en aunt Tina te rijden ... ze waren thuis! Het was een warm welkom en fijn weerzien. Helaas hebben we de rest van hun familie niet gezien. Plots stonden er vijf herten in de achtertuin ... zó mooi! Uncle Nick en aunt Tina zijn minder blij met zulk bezoek, omdat ze alle begroeiing opeten. We zijn helemaal vergeten om een foto met elkaar te maken. Misschien komen uncle Nick en aunt Tina naar het vasteland als we de laatste week bij Jennifer en Brett verblijven.

Deze keer stonden we op een natuurcamping in het bos. Christa heeft gekookt, maar het was een amateuristische maaltijd. Ze wijt het aan de slechte pannen en hierin aardappels bakken die eigenlijk in de oven klaargemaakt hadden moeten worden. Dedmer en Richard hebben zich vermaakt met het maken van een kampvuur.

Lxxfs
Dedmer, Christa & Niene!

===== ===== ===== ===== ===== ===== =====

• 17 September 2015 - 08:33

Arjan En Arienne:

Goooooooodmorning!

Het gaat allemaal voor de zon zo te lezen, weer een hele belevenis.
    Niene vermaakt zich prima fijn hoor.
    geniet heerlijk van mekaar met een grote G en groetjes aan je mam en Richard X

• 18 September 2015 - 01:04

Cor Visser:

Pannenkoeken voor het ontbijt...das nog es vakantie....heerlijk

Dedmer, Christa & Niene

Canada & Alaska (USA) 2012 ------------------------------------ # 4 september 2012 Thuis/Amsterdam (Nederland) - Vancouver, British Colombia (Canada) # 5 t/m 12 september 2012 Alaska (USA) = Cruise "Glacier Discovery Inside Passage" Holland America Line - "MS Volendam" # 12 september t/m 6 oktober 2012 Canada = Camperreis # 6 t/m 10 oktober 2012 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 10 oktober 2012 (aankomst 11 oktober 2012) Vancouver, British Colombia (Canada) - Thuis/Amsterdam (Nederland) ===== ===== ===== ===== ===== ===== ===== Canada 2015 ---------------- # 5 september 2015 Thuis/Amsterdam (Nederland) - Vancouver, British Colombia (Canada) # 5 t/m 12 september 2015 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 12 september t/m 3 oktober 2015 Canada = Camperreis # 3 t/m 9 oktober 2015 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 9 oktober 2015 (aankomst 10 oktober 2015) Vancouver, British Colombia (Canada) - Thuis/Amsterdam (Nederland)

Actief sinds 27 Juli 2012