Campbell River, Vancouver Island BC - Reisverslag uit Campbell River, Canada van Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten - WaarBenJij.nu Campbell River, Vancouver Island BC - Reisverslag uit Campbell River, Canada van Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten - WaarBenJij.nu

Campbell River, Vancouver Island BC

Door: Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten

Blijf op de hoogte en volg Dedmer, Christa & Niene

17 September 2015 | Canada, Campbell River

Het heeft de hele nacht geregend en 's-morgens wisselden miezer en droog elkaar af, maar toen we onderweg waren naar Campbell River BC (British Colombia) begon het weer harder te regenen. Gelukkig doet het niets af aan de schoonheid van de natuur.

In Campbell River wonen Nick en Leanne. Nick is een zoon van uncle Nick en aunt Tina.

Onderweg zijn we gestopt in Coombs BC. Hier zijn we in 2012 ook geweest en we wisten, dat hier de winkel 'Wooden Shoe Dutch Import' is. Dedmers balletjes zijn op ... de meeste collega's weten wat hiermee bedoeld wordt! Voor de anderen: Dedmer heeft altijd een zakje Mentos-balletjes bij zich. We hadden een aantal zakjes meegenomen uit Nederland, maar deze zijn op. Dat pepermunt in deze winkel 12,50 Euro kost maakt hem niets uit. Helaas konden we de winkel niet meer vinden en later bleek, dat we ons vergist hadden in de locatie, dus op de terugweg proberen we het nog een keer. In Coombs hebben we nog wat winkeltjes bezocht en iets gedronken en gegeten.

Naar Campbell River kun je de gewone highway of de oceanside-highway kiezen. We hebben het laatste gekozen, wat vele malen mooier is.

In Campbell River was het droog en zijn we naar dezelfde camping gegaan als in 2012; een mooi gelegen camping in het bos met fijne faciliteiten. Nadat we waren gesetteld zijn we naar Nick en Leanne gegaan en ook hier was het een warm welkom en fijn weerzien. Niene was gelijk weer zwaan-kleef-aan met Nick. Ze hebben ons mee uiteten genomen ... zó lief en heel gezellig! Na het eten zijn ze nog even met ons meegegaan, om de dag af te sluiten met een drankje bij een kampvuurtje.

Lxxfs
Dedmer, Christa & Niene!

===== ===== ===== ===== ===== ===== =====

Dedmer, Christa & Niene

Canada & Alaska (USA) 2012 ------------------------------------ # 4 september 2012 Thuis/Amsterdam (Nederland) - Vancouver, British Colombia (Canada) # 5 t/m 12 september 2012 Alaska (USA) = Cruise "Glacier Discovery Inside Passage" Holland America Line - "MS Volendam" # 12 september t/m 6 oktober 2012 Canada = Camperreis # 6 t/m 10 oktober 2012 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 10 oktober 2012 (aankomst 11 oktober 2012) Vancouver, British Colombia (Canada) - Thuis/Amsterdam (Nederland) ===== ===== ===== ===== ===== ===== ===== Canada 2015 ---------------- # 5 september 2015 Thuis/Amsterdam (Nederland) - Vancouver, British Colombia (Canada) # 5 t/m 12 september 2015 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 12 september t/m 3 oktober 2015 Canada = Camperreis # 3 t/m 9 oktober 2015 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 9 oktober 2015 (aankomst 10 oktober 2015) Vancouver, British Colombia (Canada) - Thuis/Amsterdam (Nederland)

Actief sinds 27 Juli 2012