Chemainus - Nanaimo, Vancouver Island BC - Reisverslag uit Nanaimo, Canada van Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten - WaarBenJij.nu Chemainus - Nanaimo, Vancouver Island BC - Reisverslag uit Nanaimo, Canada van Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten - WaarBenJij.nu

Chemainus - Nanaimo, Vancouver Island BC

Door: Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten

Blijf op de hoogte en volg Dedmer, Christa & Niene

15 September 2015 | Canada, Nanaimo

Vanmorgen zijn we vertrokken naar Nanaimo BC (British Colombia). Een mooie route richting het noorden van Vancouver Island BC.

Bij Chemainus BC hebben we een tussenstop gemaakt. Dit plaatsje, wat doet denken aan een westernstadje, staat bekend om de muurschilderingen. Hier zijn we in 2012 ook geweest. Anders dan de vorige keer hebben we nu het strand bezocht. Hier hebben Dedmer, Niene en Richard naar schelpen en krabben gezocht. Ook liet een zeehond zich af en toe zien.

In Nanaimo zijn we naar de camping gegaan waar we in 2012 ook zijn geweest. Hier blijven we twee nachten. Toevallig stonden we tegenover de camperplaats die we de vorige keer hadden. Aan de ene kant staan we in het bos en aan de andere kant hebben we uitzicht op de oceaan.

We hadden geen zin om te koken, dus we hebben pizza gehaald.

's-Avonds hebben we bij een kampvuurtje gezeten.

Lxxfs
Dedmer, Christa & Niene!

===== ===== ===== ===== ===== ===== =====

• 17 September 2015 - 13:13

Sandra:

Wauw!! Helemaal niet jaloers hoor ;-)
    Maar wil wel heel graag de binnenkant van de camper keer zien. Zeker als hij uitgeschoven is.
    Hef vun, Luv joe XXXX

Dedmer, Christa & Niene

Canada & Alaska (USA) 2012 ------------------------------------ # 4 september 2012 Thuis/Amsterdam (Nederland) - Vancouver, British Colombia (Canada) # 5 t/m 12 september 2012 Alaska (USA) = Cruise "Glacier Discovery Inside Passage" Holland America Line - "MS Volendam" # 12 september t/m 6 oktober 2012 Canada = Camperreis # 6 t/m 10 oktober 2012 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 10 oktober 2012 (aankomst 11 oktober 2012) Vancouver, British Colombia (Canada) - Thuis/Amsterdam (Nederland) ===== ===== ===== ===== ===== ===== ===== Canada 2015 ---------------- # 5 september 2015 Thuis/Amsterdam (Nederland) - Vancouver, British Colombia (Canada) # 5 t/m 12 september 2015 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 12 september t/m 3 oktober 2015 Canada = Camperreis # 3 t/m 9 oktober 2015 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 9 oktober 2015 (aankomst 10 oktober 2015) Vancouver, British Colombia (Canada) - Thuis/Amsterdam (Nederland)

Actief sinds 27 Juli 2012