Saanichton, Vancouver Island BC - Reisverslag uit Saanich, Canada van Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten - WaarBenJij.nu Saanichton, Vancouver Island BC - Reisverslag uit Saanich, Canada van Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten - WaarBenJij.nu

Saanichton, Vancouver Island BC

Door: Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten

Blijf op de hoogte en volg Dedmer, Christa & Niene

13 September 2015 | Canada, Saanich

Na ons allemaal te hebben opgefrist en een ontbijt hebben we afscheid genomen van Jennifer en Aeva. Brett was aan het werk en Sidney lag te slapen.

Let the journey begin...

We zijn naar de ferry-terminal van Tsawwassen, Vancouver BC (British Colombia), gereden. Hier hebben we de ferry naar Victoria, Vancouver Island BC, genomen. We zijn langs Pender Island BC gevaren, een waardevolle locatie voor de familie. Hier is Dedmer ook geweest in 2003. De ouders van Robbert en Jennifer hebben hier gewoond, net als uncle Nick en aunt Tina. Uncle Nick en aunt Tina wonen nu op North Saanich, Vancouver Island, maar hebben nog steeds een huis op Pender Island. Uncle Nick en de vader van Robbert en Jennifer; uncle John, zijn broers van Dedmers oma. Helaas leeft uncle John niet meer.

Toen we op Vancouver Island aankwamen zijn we voor een sightseeing door Sidney BC; een kleine kustplaats, gereden. Daar het al later werd zijn we op zoek gegaan naar een camping en deze vonden we in Saanichton BC. Deze camping staat aan een inham van de oceaan en bij een natuurgebied. Niene was al snel vriendinnen met een ander Nederlands meisje en ze hebben samen in de speeltuin gespeeld. Niene mocht een fiets van Aeva lenen, dus ze kan zich vermaken.

We kwamen in gesprek met een Nederlands echtpaar, die ook in de Rocky Mountains waren geweest ... ze hadden sneeuw gehad!

Na een heerlijke maaltijd, gemaakt door Richard, is Niene naar bed gegaan en hebben we een spelletje gespeeld met elkaar. Daarna was het tijd voor de eerste officiële nacht in de camper.

Lxxfs
Dedmer, Christa & Niene!

===== ===== ===== ===== ===== ===== =====

Dedmer, Christa & Niene

Canada & Alaska (USA) 2012 ------------------------------------ # 4 september 2012 Thuis/Amsterdam (Nederland) - Vancouver, British Colombia (Canada) # 5 t/m 12 september 2012 Alaska (USA) = Cruise "Glacier Discovery Inside Passage" Holland America Line - "MS Volendam" # 12 september t/m 6 oktober 2012 Canada = Camperreis # 6 t/m 10 oktober 2012 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 10 oktober 2012 (aankomst 11 oktober 2012) Vancouver, British Colombia (Canada) - Thuis/Amsterdam (Nederland) ===== ===== ===== ===== ===== ===== ===== Canada 2015 ---------------- # 5 september 2015 Thuis/Amsterdam (Nederland) - Vancouver, British Colombia (Canada) # 5 t/m 12 september 2015 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 12 september t/m 3 oktober 2015 Canada = Camperreis # 3 t/m 9 oktober 2015 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 9 oktober 2015 (aankomst 10 oktober 2015) Vancouver, British Colombia (Canada) - Thuis/Amsterdam (Nederland)

Actief sinds 27 Juli 2012