Richmond BC - Surrey BC - Reisverslag uit Richmond, Canada van Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten - WaarBenJij.nu Richmond BC - Surrey BC - Reisverslag uit Richmond, Canada van Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten - WaarBenJij.nu

Richmond BC - Surrey BC

Door: Dedmer, Christa & Niene Geerts-den Besten

Blijf op de hoogte en volg Dedmer, Christa & Niene

09 September 2015 | Canada, Richmond

Vandaag hebben we een off-day gehouden ... heerlijk. Voor Niene ook wel lekker, want het zijn lange dagen met veel indrukken.

Ons motto: "Niets moet, alles mag"!

's-Morgens zijn we heel relaxed opgestart en de rest van de dag hebben we van het zonnige weer genoten.

Niene heeft Aeva met haar krantenwijk geholpen, waarna we naar een speeltuin zijn geweest.

Evelien en Richard zijn naar Steveston BC (British Colombia) geweest; een historische zalmhaven.

's-Avonds zijn we met z'n allen uiteten geweest in Richmond BC. Bert was jarig en is 75 jaar geworden.

Lxxfs
Dedmer, Christa & Niene!

===== ===== ===== ===== ===== ===== =====

• 10 September 2015 - 19:57

Bert En Fija:

Ook een lekkere niks dag is heerlijk tussendoor!!!!

Dedmer, Christa & Niene

Canada & Alaska (USA) 2012 ------------------------------------ # 4 september 2012 Thuis/Amsterdam (Nederland) - Vancouver, British Colombia (Canada) # 5 t/m 12 september 2012 Alaska (USA) = Cruise "Glacier Discovery Inside Passage" Holland America Line - "MS Volendam" # 12 september t/m 6 oktober 2012 Canada = Camperreis # 6 t/m 10 oktober 2012 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 10 oktober 2012 (aankomst 11 oktober 2012) Vancouver, British Colombia (Canada) - Thuis/Amsterdam (Nederland) ===== ===== ===== ===== ===== ===== ===== Canada 2015 ---------------- # 5 september 2015 Thuis/Amsterdam (Nederland) - Vancouver, British Colombia (Canada) # 5 t/m 12 september 2015 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 12 september t/m 3 oktober 2015 Canada = Camperreis # 3 t/m 9 oktober 2015 Vancouver, British Colombia (Canada) = Familiebezoek # 9 oktober 2015 (aankomst 10 oktober 2015) Vancouver, British Colombia (Canada) - Thuis/Amsterdam (Nederland)

Actief sinds 27 Juli 2012